FAQ – najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Szanowny Kliencie, Klientko! Prosimy zapoznać się z odpowiedziami. Jeśli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami na adres e-mail info@czekoladowa44.pl

Czy muszę mieć konto, aby składać zamówienia?

Tak. Aby złożyć zamówienie, najpierw należy zarejestrować konto w serwisie.

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować do momentu, kiedy zmieni ono statusu na “w trakcie realizacji”. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji nie ma możliwości jego anulowania.

Skąd mam wiedzieć, czy moje pliki są poprawne?

Jeśli posiadasz własny projekt i przesyłasz go do druku, po opłaceniu zamówienia plik zostanie przesłany do sprawdzenia. Jeśli plik nie spełnia technicznych warunków, Klient zostaje poinformowany mailem o tym, co należy poprawić. Jeśli plik jest prawidłowy, status zamówienia zostanie zmieniony na “w druku”